Кожен абонент ЦСО може замовити виклик спеціаліста для діагностики роботи обладнання або для усунення несправності.
Діагностика — спеціаліст визначає, чи зв'язок з Інтернет не працює через несправність або неправильне налаштування програмного забезпечення, ОС (операційної системи) чи мережевого обладнання, що належить абоненту (мережева карта, комутатори, концентратори, маршрутизатори і т.д.). В разі несправності обладнання чи програмного забезпечення зі сторони провайдера — виклик абонентом не оплачується. Вартість — 20 грн. (за межами міста — 30 грн)
Усунення несправності — усунення фізичних пошкоджень абонентського закінчення мережі, яке знаходиться на території абонента (заміна коннектора, розетки, відновлення цілісності кабелю), налаштування програмного забезпечення, усунення помилок в налаштуваннях програмного забезпечення, або ОС. Вартість — 20 грн за повні чи не повні 2 години. (за межами міста — 30 грн)
- Вартість робіт по встановленню/заміні мережевої картки — 50.00 грн.
- Вартість робіт по встановленню/заміні конекторів, патчкордів — 10.00 грн.
- Вартість робіт по встановленню/заміні мережевої розетки — 20.00 грн.
* В разі несправності обладнання чи програмного забезпечення зі сторони провайдера — виклик абонентом не оплачується